zaterdag 28 november 2015

Jeeetje alweer zo lang geleden

Eindelijk
Ik schaam me kapot, echt...het is te lang geleden is wel een dooddoener denk ik hé
Tja FB hé dat is zo gemakkelijk even iets op te zetten al doe ik dat ook met mate.
Er gebeurd veel in een mensenleven, leuke en minder leuke dingen en zo ook bij mij..
Maar laten we het leuk houden dus geen negatieve dingen nu.
In en om het huis veranderd ook het nodige..tja we blijven vrouwen toch ;-)
 
 
Groen heeft hier z'n intrede gedaan, ik hou van bepaalde tinten groen en laat het ook nog eens hot zijn deze winter.
Zowel in het interieur als in de kleding dus ik kan het overal toepassen.
Het oude hout blijft mijn favoriet dus op zoek naar oude houten items met deze tinten en dat viel nog niet mee.
 
 
Zelfs de zeepjes uitgezocht in een mooie groentint en ze ruiken ook nog eens zaaaaalig dat is ook mooi meegenomen.
 
 
Een prachtige oude poer of liever het is een wandkandelaar maar in de winkels worden deze nog steeds verkocht als zijnde een poer dus laten we het maar zo.
Ook deze heeft weer die mooie groenblauwe kleuren.
Staat hier op de foto nog maar is inmiddels alweer van plaats veranderd ;-)
 
 
Mand met groenblauwachtige onderkant plus leuke plaid in een iets frisser groen.
Kleur bekennen ;-)
 
 
En dan iets heeeeel anders maar ook bij deze vind je de kleur groen...
Ik ben volop op bestelling deze geweldig mooie sjaals aan het maken, erg leuk om te doen maar nog leuker om te dragen.
Deze sjaals bestaan uit een dubbele laag mooie stoffen ... zijn superwarm, superzacht, supergroot, mooi afgewerkt met een stoere bies en een stoere sluiting aan de zijkant.
Zijn aan beide kanten draagbaar.
Omdat dit soort sjaals zo mega duur zijn heb ik besloten om het ook voor de kleinere portemonnee mogelijk te maken er één aan te kunnen schaffen.
 
 
~~~~~~~~~~~
 
 
~~~~~~~~~~~~
 
 
Dit zijn enkele foto's van de sjaals.
Meer kleuren volgen nog zo ook meer verschillende stoffen.
Dus ook hier hou ik me op dit moment mee bezig evenals het maken van beschilderde wanddoeken in sobere tinten maar hierover een volgende keer meer.
 
Wil jij ook graag één van deze fijne sjaals dan kun je mij altijd mailen voor vragen en wensen en de prijs
 
 
Laat de winter maar komen
Hiermee houden we het zeker warm.
 
Voor nu wens ik jullie een fijn vervolg van het weekend
Kan ik iets voor wie dan ook betekenen dan hoor ik het natuurlijk graag
 
Lieve groetjes
 
Dicky Marie
 
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. Hallo Dicky Marie,
    Mooi hè, dat verweerde groen! 't Doet me (ook) een beetje aan Scandinavische sferen denken.
    Ik had nog nooit zulke sjaals gezien, ze zijn erg mooi en zullen zeker heerlijk warm zijn. Succes met je creaties.
    Jij ook een fijn weekeinde verder.
    Warme groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent .
    Mooie dingen laat je zien , het groen past super bij al dat hout ( ben ik ook een liefhebber van )
    En zoals Gerda zei , ik heb zo'n sjaal,ook nog niet gezien , het zal wel heel warm zijn en zacht .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om weer wat van je lezen. Toevallig heb ik een proefpotje gekocht van cc de kleur eucalyptus dat grijs groene vind ik prachtig voor de wanden.
    En die sjaals ken ik ook niet, ze zien er wel heerlijk warm uit.
    Ik wens je nog een fijne zondag.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig weer een bericht van je te lezen. Ben heel benieuwd naar de andere sjaals.
    Fijne 1e adventzondag.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lekker warme sjaal heb je gemaakt. De groene kleur is inderdaad erg mooi. Het verweerde bronsachtige, daar hou ik ook erg van op dit moment. Maar ik heb het (nog)niet zelf in huis.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur! Toevallig vond ik laatst een oude kandelaar bij de kringloop van hout en metaal. Na een poetsbeurt kwam daar op sommige plekken, dat mooie lichtgroen naar boven bij het metaalgedeelte. Ik blij!
    Jouw 'poer' vind ik ook al zo prachtig. En je sjaal lijkt me heerlijk om tijdens de koude snij-wind lekker in weg te duiken met je gezicht, heerlijk zacht en warm.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen