woensdag 26 november 2014

Nieuwe Verkoop-blog.

 
Helaas was ook de verkoopblog verdwenen dus bij deze gaat de nieuwe Verkoop-Blog van Huys 50 nu open.
Ik ben er uiteraard nog mee bezig maar dat heeft tijd nodig.
Ik hoop weer mooie spullen te kunnen plaatsen en zo af en toe ook unieke stukken te kunnen vinden.
Er is een volgerslijst dus om op de hoogte te blijven kunnen jullie ook de verkoopblog gaan volgen.
 
Het eerste artikel staat on-line en is een plaatje (al zeg ik 't zelf )
Ik probeer de prijzen zo laag mogelijk te houden zodat het voor velen haalbaar zal zijn om eens iets te bestellen.
 
Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.
 
 
Klik hier om naar de Verkoop-blog te gaan.
 
Groetjes
Dicky Marie
 
 
Huys 50


2 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky Marie,

    leuk dat je er weer bent . Ik vind je blog erg mooi geworden.
    En ook een verkoopblog erbij, nu ben je weer helemaal terug... leuk !

    Ik wens je veel plezier met je nieuwe blogs maar dat gaat vast lukken.
    Fijne avond voor nu en tot de volgende keer,
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dicky Marie , natuurlijk ga ik ook je verkoopblog volgen. Dat gaat zeker goedkomen.
    Liefs annekev

    BeantwoordenVerwijderen